VALİ TORAMAN'DAN VEDA YEMEĞİ

VALİ TORAMAN'DAN VEDA YEMEĞİ
27 Haziran 2026 - 12:32
Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, tayinleri çıkan yargı mensupları ile mülki idare amirleri onuruna Deniz Polisevi'nde düzenlenen yemekte bir araya geldi.
YENİ GÖREVLERİNDE BAŞARI DİLEDİ
Programda yargı mensupları ve mülki idare amirleriyle sohbet eden Vali Toraman, Çanakkale'de görev yaptıkları süre boyunca verdikleri hizmetlerden dolayı teşekkür etti.
Toraman, tayinleri çıkan yargı mensupları ve mülki idare amirlerine yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek çalışmalarında kolaylıklar temennisinde bulundu.
Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Kaynak: Çanakkale Valiliği

YORUMLAR

  • 0 Yorum